środa, 9 stycznia 2013

Nareszcie nowy nagłówek

Witam was. Jak zauważyliście nareszcie dodałam nagłówek. Mam nadzieję, że się podoba. Nie jest idealny, dlatego zaczynam pracę nad nowym. Chciałam wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, aby ten rok 2013 był lepszy od 2012 roku. Wiem, że życzenia już trochę spóźnione, więc życzcie mi, żebym w tym roku notki pisała częściej :) Teraz zaczynam brać się za grafikę bloga, szczególnie za nagłówki. Chcę, żeby nagłówek rozciągał się na całą szerokość bloga, a nie na część szerokości, czyli tak jak jest teraz. Nowy rok oznacza także nowy semestr. Zamierzam poprawić swoje oceny w szkole, choć oczywiście na nie nie narzekam, ale zawsze znajdzie się coś do poprawienia. Zamierzam także uaktualnić listę polecanych przeze mnie stron i dodać jeszcze kilka gadżetów. Mam nadzieję, ze mi się uda.
A teraz z innej beczki. Byłam dzisiaj w teatrze na przedstawieniu Dziady część II. Nie było, aż tak źle. Nawet mi się podobało. Oczywiście był to wyjazd szkolny. Sylwestra spędziłam w domu, na co nie narzekam, bo jak zawsze było bardzo fajnie. Zajęłam się też ostatnio pracą ręczną i robiłam różne bombki na choinkę. Muszę powiedzieć, że bardzo mi się to spodobało.
Ok to na tyle Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz