środa, 30 stycznia 2013

Książka zamówiona

Dzień dobry! Wczoraj wieczorem moja mama zamawiała książki. Zamówiłam jedną, a dokładniej "Upiorna Szkoła". Niedługo powinna zostać dostarczona. Zobaczymy, czy warto zamówić kolejne części. Oczywiście jak ją przeczytam to wam tu ją opiszę. Planuję może w kolejnej notce, a przynajmniej w bliskiej przyszłości zacząć pisać jakieś opowiadanie blogowe. Co wy na to? Dobry pomysł? Myślę, że takie opowiadanie zrobię kilkuczęściowe. Tylko nadal myślę o czym ma ono być. Macie jakiś pomysł? Jeszcze dzisiaj postaram się zmienić piosenki. I nie będą puszczane od razu, tylko trzeba je będzie samemu włączyć. Jakie byście chcieli? W komentarzach możecie podać tytuły piosenek, a ja postaram się je wybrać. Myślę, że wstawię koło 10 piosenek. Mieliśmy dzisiaj w szkole skrócone lekcje. Fajnie. Dzisiaj wróciłam do domu z jakieś pół godziny wcześniej. Dzisiaj nie wydarzyło się u mnie nic ciekawego. Ach tak! Śnieg stopniał :( Ok już nie wiem co napisać. Nie mam pomysłu. Tak więc do zobaczenia!

EDIT
Zapomniałam wam powiedzieć dzisiaj 40 notka. Jeszcze 10 notek i będzie ich 50. Od kolejnej zaczynam je numerować. Jeszcze raz. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz