czwartek, 31 stycznia 2013

Ruch to zdrowie!

Cześć wam! Właśnie wróciła z około godzinnego spaceru. Byłam razem z koleżanką i jej psem. Przeszłyśmy chyba z pół miasta. Fajnie było. Książka, którą zamówiła jeszcze nie przyszła. Niestety. Dzisiaj miałam lekcje basenu i muszę przyznać, że było super. Świetnie mi się dzisiaj pływało. Notka będzie dzisiaj krótsza, bo teraz jestem jak zwykle u babci i i za chwilę jadę u babci. Ale zawsze jakaś jest. Na opowiadanie blogowe mam już pomysł. Oczywiście przygody w nim opisane raczej nie zaistnieją w prawdziwym świecie, gdyż ja piszę opowiadania z wyobraźnią. A tak w ogóle to czy ktoś odwiedza tego bloga, bo niby liczniku jest coraz większa liczba, ale komentarzy nie widać. Muzykę wstawię chyba dopiero jutro, a obecną usunę jeszcze dziś może, bo jest strasznie wkurzająca ta głośna muzyka. Graliście może na NK  w grę ptasie miasto? Je dzisiaj zagrałam i jest fantastyczna! Jutro notka będzie już najprawdopodobniej z opowiadaniem. W weekend jej nie będzie, bo jak wiecie jeśli nie jestem u babci to nie mam sprawnie działającego internetu :( Nie mam już pomysłu co napisać, więc PaPa

1 komentarz:

  1. Nie będzie Internetu. x.x 3 najbardziej przerażające słowa na świecie. xD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń