czwartek, 7 marca 2013

O mnie

Witam, witam! Tak jak obiecałam dzisiaj jeden z postów, które zaplanowałam. W tym poście napiszę trochę o mnie. Ale za nim do tego przejdę to powiem wam, że mam już przygotowaną pierwszą część mojego okropnie głupiego opowiadania. Nie mam go dzisiaj przy sobie, ale może jutro już wstawię. Muzykę usuwam i to koniecznie dzisiaj. Zamierzam wstawić jakąś wiosenną, tylko pytanie do was chcecie, żeby włączała się automatycznie, czy dopiero jak wy ją włączycie. I piszcie w komentarzach, czy macie jakieś blogi, a jak macie to podajcie ich adresy, bo mi się nudzi i bym chętnie poczytała. OK, a teraz przejdźmy do tematu notki.


Jak już wiecie mam na imię Zuzia, w maju skończę 14 lat. Interesuję się językiem angielskim, od jakiegoś czasu origami modułowym i grą na keybordzie choć tak na prawdę wolałabym pianino. Kocham czytać nie tylko książki (choć je też oczywiście), ale także blogi. Mogę godzinami siedzieć na facebooku. Mam blisko pięć kotów, w tym dwa domowe. Prócz tego mam też dwa psy Tinę i Ciapka. Od blisko miesiąca mam także chomika. Bardzo go lubię. Nazwałam ją Marika. Lubię grać w gry komputerowe. Uwielbiam również konie choć się boje na konia wsiąść.

Nie wiem co by tu jeszcze napisać. Ach tak warto wspomnieć, że jestem marzycielką i cały czas bujam w obłokach. To na tyle dzisiaj. Jutro moje opowiadanie. Bay Bay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz