środa, 6 marca 2013

Po długiej przerwie...

Pod długiej przerwie (bardzo długiej przerwie) wracam na bloga z nowymi pomysłami na notki, świeżą energią i ciekawymi pomysłami na bloga. Mam już przygotowane opowiadanie, które tutaj wstawię, w sensie tylko początek, bo jest okropne. Chciałabym też wspomnieć, że 13 lutego były pierwsze urodziny bloga!!!! A ja oczywiście myślałam, że to w marcu... Ale to nic niedługo zrobię notkę podsumowującą ten rok, wstawię jakiś mini konkursik  i zrobię jakąś dłuższą notkę. Chciałabym też wstawić wkrótce ankietę o blogu i mam nadzieję, że ktoś w niej zagłosuję, bo będzie dla mnie bardzo ważna. Dzisiaj taka króciutka notka informacyjna. Jutro wstawię już prawdopodobnie notkę, którą sobie zaplanowałam przez tą przerwę. Na dzisiaj to tyle. Bay Bay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz