wtorek, 13 listopada 2012

Witam z powrotem!

Siemka! Sorki za długie nie pisanie nie miałam weny, a jak wczoraj chciałam coś napisać to było za mało czasu już. No tak... Notki postaram się pisać częściej, ale nie obiecuję, bo muszę się wziąć w garść i w końcu nadrobić wszystko w szkole. No bo wiecie teraz jestem w I gimnazjum i jest trudniej. Inne zasady niż w podstawówce. Jednak trzeba w końcu się w gimnazjum odnaleźć. W piątek będę pisać konkurs kuratoryjny z fizyki. W czwartek sprawdzian z biologii, a w poniedziałek był z WOS-u. Dzisiaj wiadomo kartkówka z angielskiego i oddanie sprawdzianów. Muszę się wam pochwalić, bo dostałam 5. Jutro pewnie będzie kartkówka z niemieckiego i nie jestem pewna , ale chyba sprawdzian z religii. I w piątek oczywiście kartkówka z chemii. Tak, więc ogólnie cały tydzień mam zawalony. A ja to w końcu ja i w ogóle się nie uczę. Tak więc wiecie muszę się wziąć za siebie i zacząć się uczyć i uczestniczyć trochę w jakiś konkursach, porobić zadanie, czy projekty dodatkowe, zacząć przygotowywać projekt na WOS z koleżankami etc. WOW ale się rozpisałam o mnie i o moim życiu. Muszę się też zapisać na zajęcia pozalekcyjne, gdyż obecnie nie chodzę na żadne, a w podstawówce trochę ich było. No dobra kończę. Wiem notka trochę nudna no ale cóż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz