poniedziałek, 19 listopada 2012

Nowy blog

Siemka! Z góry przepraszam jeśli popełnię jakieś błędy ortograficzne, ale ta klawiatura ma już 2 lata i jednak najnowsza nie jest. Chociaż zawsze staram się sprawdzać post przed opublikowaniem. Przepraszam za ten odstęp czasu między jedną notką, a drugą, bo ja po prostu jestem leniwa :p Na początek link do mojego nowego bloga (tak wiem już trochę ich było) <KLIK>. Blog będzie z moimi opowiadaniami, bajkami (dobre dla młodszego rodzeństwa :p) etc. Tak naprawdę notkę piszę o to, żeby coś napisać, bo pomysłów nie mam za grosz. Muszę wymyślić pomysły. Chociaż w sumie o czym pisać na blogu o mnie, który tak naprawdę nic o mnie nie mówi xD Trzeba to zmienić. Dzisiaj notka taka króciutka, bo jak już mówiłam nie mam pomysłu. Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz