piątek, 15 czerwca 2012

Wróciłam!

Cześć wszystkim! Wczoraj koło 20.00 wróciłam z wycieczki szkolnej do trójmiasta. Prócz nas było wiele innych grup wycieczkowych, a prócz tego mieliśmy super ośrodek... Był fantastyczny mówię wam. Straciłam prawie 100 zł w akwarium gdyńskim... Wiecie jak tam było tłoczno? Chyba jeszcze z 5 licznych, bardzo licznych grup. Ogólnie było bardzo fajnie. Chciałabym mieć jeszcze raz taką wycieczkę. No tak od września idę do gimnazjum... Ciekawe jak tam będzie. Mam nadzieję, że fajnie :) No tak piszcie proszę w komentarzach czy mój blog wam się podoba i co mogę w nim jeszcze zmienić. Prócz tego zauważyłam, że jak pisze nową notkę to przybywa mi odwiedzin na liczniku. Natomiast jak nie piszę to prawie nikt nie czyta :D To chyba oznacza, że muszę częściej pisać :) Prócz tego matematyczka powiedziała mi, że z matmy będę miała 6 na koniec! Jestem taka HAPPY!!! No nic... Dzisiaj nie wiem co mogę jeszcze napisać, więc kończę,a jutro (o ile wejdę na kompa) będzie nowa notka :D No wiecie to jest bardziej niż pewne xD Ok to na razie
BAY BAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz