poniedziałek, 4 czerwca 2012

Czerwiec? Czy na pewno?

Siemka! Dzisiaj tytuł brzmi trochę dziwnie. Dlaczego? No cóż mamy czerwiec, a jest brzydka pogoda, a co najważniejsze jest zimno :( Spojrzałam sobie właśnie jak wygląda pogoda w Polsce no i jest nie ciekawie. No chyba, że się pomylono i przynajmniej u was jest ładnie. Chociaż jak się uważniej przyjże to widzę, że np. w Rzeszowie jest podobno 23*C, deszcz i burza. Prawie w całej Polsce jest "ciepło" oraz pada deszcz xD Jutro również nie wygląda za ciekawie -.- Chociaż pojutrze ma być podobno ładna pogoda, ale za to w czwartek i piątek wracamy do deszczu i burz. Miejmy nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie ładniej, bo mam wycieczkę szkolną ( w zeszłym roku nie pojechałam, bo byłam chora, a mieliśmy jechać w góry ), a jestem przeziębiona. W każdym bądź razie powoli zamieniam się w pogodynkę. No tak pracuje właśnie nad blogową gazetką, która niedługo się ukaże. Prawdopodobnie razem z gazetką będzie nowa podstrona na blogu. Na deser powiem, że do końca 2012r. zostało 210 dni, a do końca roku szkolnego jeszcze ( nie liczę świąt i weekendów, ale liczę z zakończeniem roku ) 17 dni, nie liczę dzisiejszego dnia, Bożego Ciała, piątku oraz weekendu. Liczę wszystkie pozostałe dni łącznie z zakończeniem roku szkolnego.
To będzie na tyle do zobaczenia.
BAY BAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz