poniedziałek, 15 października 2012

Wczoraj weekend, dzisiaj poniedziałek...

Cześć! No i co tam u was? Ja jestem zdołowana. Dzisiaj rozpoczął się nowy tydzień i czas na kolejne pięć dni nauki :( Uważam, że jest to jednak trochę nie fair, bo nauki jest więcej niż dni wolnych (przynajmniej tak mi się wydaje). Tak szczerze nie mam pomysłu na dzisiejszą notkę. Kompletnie nie wiem co napisać, bo nie wiem co was interesuje. Napiszcie może w komach co wy byście chcieli, żebym pisała na tym blogu. Ach tak za kilka dni notka tematyczna czyli poznacie kolor bloga na ten miesiąc, ale nie będzie w tym kolorze cały blog tylko jeden mały dodatek na blogu. Zrobię też ankietę na temat notek, więc proszę, żeby chociaż jedna osoba zagłosowała. A no tak niedługo na blogu będzie tysiąc odwiedzin, tak więc z tej okazji na pewno będzie notka (no chyba, że będzie wtedy weekend, wtedy czekamy do poniedziałku :D). Notka na pewno będzie dosyć długa. Myślę, że wtedy mogłabym zrobić jakiś konkurs, a nagrodą byłyby komentarze na blogu i może jakiś dyplom, który zrobiłabym wkleiłabym na bloga i osoba, która go otrzymała mogłaby po prostu na bloga wkleić. No nic zastanowię się jeszcze nad tym. Myślę, że wtedy wybierzemy też maskotkę bloga i wykonam w końcu jakiś nagłówek. Zazwyczaj jakieś tła czy coś robię u siebie w domu na laptopie i za pomocą pendriva wklejam na ten komputer, ale laptop się zepsuł, więc będę musiała wymyślić coś na tym kompie. Jejku niby nic nie przychodziło mi do głowy, a jak się rozpisałam. No nic na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz