czwartek, 20 września 2012

Nowy wystrój

Siemka. Sorka za przerwę, ale nie wiedziałam co napisać. Jak pewnie widzicie mamy nowy wystrój bloga :) Szablon ( ten w kropki, który jest obecnie ) jest mojego autorstwa :) Próbowałam go zrobić w paincie i oto efekty. Dodałam też kilka dodatków np.muzykę. Zmieniłam też kursor, dodałam obserwatorów i kilka innych rzeczy. Dosyć tego gadania. Dzisiaj w szkole mieliśmy otrzęsiny. Były to takie zawody na najlepszą klasę pierwszą czy coś takiego. No tak nie mieliśmy 1, 2 , a nawet trzeciego miejsca, ale dostaliśmy dyplomik za udział, batona i soczek xD LOL Pałę już oczywiście złapałam, ale pozytywne oceny też się jakieś znajdą. Nie wiem co jeszcze napisać. Coś jeszcze wymyślę, a czasu mam coraz mniej, bo za chwilę piąta, a o piątej jadę do domu... Wie ktoś może czemu ą kasuje wyrazy napisane wcześniej? Nie dawno miałam taki problem i znalazłam instrukcję tu <KLIK> ale tera znowu jest ten problem i program nie pomaga, bo nigdzie go niema :( Wie ktoś może co zrobić? Informacja dla tych co mają konto na MSP (MovieStarPlanet) chce się ktoś wymienić oglądaniem filmów? No nic. Już nic nie wymyślę. Na razie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz