środa, 11 lipca 2012

Kilka nowinek

Cześć! No, więc tak nowych blogów NIE BĘDZIE ten o MSP również będzie usunięty. Dlaczego? Nie potrafię prowadzić kilku blogów na raz, bo ledwo radzę sobie z jednym. Niestety. Takie krótkie info na początek. Dzisiaj taka krótka notka informacyjna będzie. Druga sprawa jest taka, że w sobotę jadę nad morze, więc będą notki, ale takie, które się automatycznie publikują. I ostatnie info na dzisiaj. Nie chce nic mówić, ale nie widzę żadnych komentarzy. -.- Ten blog jest dla was, nie dla mnie. Komentarze są dla mnie motywacją. Dzięki nim wiem, że ktoś tego bloga czyta i się mu podoba. Komentarze są również po to, żeby wyrażać swoją opinię. Czy wam się notki podobają, wygląd bloga, co jeszcze mogę zmienić? Ten blog jest po to, żebyście wy go czytali. A co za przyjemność jest czytać coś co się komuś nie podoba? Jeśli nie piszecie takich komentarzy to skąd mam wiedzieć co jeszcze mogę zmienić na tym blogu? Więc mam pytanie. O czym chcecie notki? To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że będzie chociaż jeden komentarz.
BAY BAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz