wtorek, 1 maja 2012

Samouczek z MSP

Siemka! Na dzisiaj przewidziałam poradnik o MSP ( MovieStarPlanet ) Przy okazji oglądajcie moje filmy moje konto to Zuzka1011. A więc o to część I pt." Stwórzmy użytkownika!"

Na początek musimy zrobić naszą postać. W tym celu musimy wypatrzeń wielki napis "Dołącz teraz ZA DARMO!". Nie trudno go przeoczyć :D Od napisu jest strzałka, która prowadzi do napisu "Nowy Użytkownik?" klikamy na to. Pojawią nam się dwie postacie dziewczyna i chłopiec. Mamy też wybór gotowa dziewczyna i gotowy chłopiec ale to odstawmy. Klikamy na jedną z tych postaci w zależności jaką mamy płeć np. ja jestem dziewczyną, więc klikam na dziewczynę. Potem na górze pojawiają się nam różne ikonki, a na dole ikonka gdzie po kliknięciu możemy wybrać kolor skóry. Klikamy na ikonkę twarzy i wybieramy oczy, nos i usta przy oczach i ustach możemy wybrać kolor. Potem klikamy na ikonkę włosów. Wybieramy jakieś, a potem możemy zmienić ich kolor. Klikamy na ikonkę bluzki, spodni i butów i robimy to samo. Następnie klikamy Ok-Zrobione. Uzupełniamy tam wszystko i klikamy Akceptuję-Utwórz moje konto. Gotowe :)

W kolejnej część będzie pt" Pierwsze Kroki"
To na razie i pisać w komach czy instrukcja i pomysł się wam podobały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz