czwartek, 8 marca 2012

Dzień kobiet!

Siemka! Sorka, ze tak długo nie pisałam. Jeszcze toś pomyślałby, że już nie prowadzę bloga ale nie będę wytrwała :) Ostatnio nic się u mnie ciekawego nie stało znaczysie pokłóciłam się na dobre z moją najlepszą przyjaciółka sorka była najlepszą przyjaciółką. Ale tak, że w życiu nigdy jej nie wybaczę. I się z tego cieszę :) Prócz tego na plastyce uczymy się szyć, w domu na laptopie znalazłam microsoft office word i exel 2010. Dzisiaj dzień kobiet, a no tak BLOG MIAŁ JUŻ 100 WYŚWIETLEŃ!!! HIP HIP HURA!!!! Ale jestem happy. Dla niektórych to może mało ale ja jestem z tego dumna :)To już chyba wszystko, a i jeszcze polecam blog z-msp-w-tle. jest to blog mojej koleżanki naprawdę fajny, a tu link do strony moviestarplanet MSP. To już by było na tyle. Pa Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz