poniedziałek, 3 września 2012

Wielki powrót!

Cześć wszystkim! Przepraszam za bardzo długą nieobecność na blogu. Obiecuję, że to się już nie powtórzy. Na blogu pragnę dokonać kilka zmian. Taka przemiana. Założyłam również nowego bloga <KLIK> Jest to blog o The Sims 2, ponieważ wszystkie blogi o The Sims 2 są nieaktualne, usunięte, zamknięte lub dotyczą The Sims 3. Niestety, choć wiele osób gra nadal w The Sims 2. To tyle o nowym blogu, aha w najbliższym czasie planuję założyć kilka blogów, więc z uwagą czytajcie notki i patrzcie czy jest o nich wzmianka :) Jak już wcześniej pisałam na blogu chcę wprowadzić kilka zmian. Taką metamorfozę. Mam nadzieję, że wam blog się spodoba. Wiem już także kiedy i o której będą mniej więcej notki. Powinnam, wkrótce to napisać. Zawsze postaram się pisać plan na dwa tygodnie, bo zawsze może się coś zmienić. Tym bardziej, że teraz chodzę do gimnazjum i  chodzę na różne zajęcia dodatkowe, nie tylko w szkole. Co do notek, będą one o różnych rzeczach, będą się też co jakiś czas pokazywały notki BETA. Kolejną planowałam zrobić o stronie Fashionstyle. Strona ta nie przypadła mi zbytnio do gustu, ale chętnie ją dla was opiszę. No chyba, że macie jakąś propozycję, wtedy możecie napisać np. w komentarzu, a ja postaram się taką stworzyć. Notki BETA nie będą oczywiście dotyczyły tylko stron społecznościowych. No dobrze rozpisałam się trochę. Na koniec dodam, że kolejna notka powinna pojawić się jutro koło godziny 15.00. To na tyle do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz